Smartlink Communications a lansat de curand noul viral video “Invest in Romania”. Avand o durata de 1’24’’, clipul regasit pe Youtube ilustreaza motivele pentru care strainii sa vina in tara noastra, punand accent pe tot ce are mai bun Romania, cultural-turistic si mai ales investitional.
"Trebuie sa intelegem ca Romania nu este numai a unuia si a altuia ci este a noastra, a tuturor celor ce locuim aici. Daca impreuna vom reusi sa o facem mai primitoare, mai placuta, mai cunoscuta, atunci TOTI vom avea de castigat", a spus Radu Magdin, CEO al companiei.
Video-ul are o grafica in tonuri puternice care cresc dinamica imaginii, oferind un mesaj care isi propune sa rezoneze cu publicul roman si sa transmita informatii reale despre tara.
“Ne dorim sa crestem imaginea brandului nostru aducand valoare imaginii tarii. Scopul nostru este sa ajutam nu doar companiile locale sa se dezvolte la nivel international ci si sa cream conexiuni intre investitorii straini si Romania. Pentru acest lucru si pentru ca Romania face parte din cartea noastra de vizita, am gandit un clip prin care, viral pentru inceput, sa atragem atentia asupra potentialului pe care il avem”, a spus Corina Pisc, Communications Director al companiei de consultanta.
Smartlink Communications este o companie de consultanta strategica in comunicare si relatii publice. Cu biroul central in Bucuresti, activitatea echipei se desfasoara periodic la Bruxelles, Londra si Strasbourg, avand ca obiectiv conectarea mediului de afaceri local cu marile centre financiare si legislative din Uniunea Europeana. Serviciile integrate includ solutii de comunicare si conectare in industrii precum IT&C, energie, sectorul bancar, retail.
Video aici: http://www.youtube.com/watch? v=b7tU6jaC0sM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu