Poziţia de asistent relaţii publice şi comunicare implică redactarea corespondenţei necesare desfăşurării activităţii Patronatului, asigurarea legăturii cu organizaţiile member, elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management, actualizarea bazei de date, asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, şi implicarea în redactarea cererilor de finanţare şi în implementarea proiectelor cu finanţare nerambursabilă.
Pentru a aplica pentru poziţia de asistent relaţii publice şi comunicare în cadrul patronatului trebuie să aveţi studii superioare, un nivel avansat de limbă engleză, cunoştinţe bune de operare PC (Microsoft Office, navigare internet), experienţă de lucru în ONG-uri / organizaţii de tineret, experienţă în scriere şi / sau implementare proiecte finanţate prin intermediul programelor Leonardo, Tineret în acţiune, Grundtvig; capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; abilitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în acelaşi timp; capacitatea de a respecta termene limită; plăcere şi abilitatea de a învăţa lucruri noi. Printre calităţile voastre trebuie să se numere responsabilitatea, ordinea, corectitudinea şi seriozitatea.
Persoanele interesate sunt rugate să îşi trimită CV-ul la [email protected] .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu