Cel mai mare eveniment de
business dedicat mediului de afaceri din Romania isi deschide portile in
perioada 12-13 decembrie la Bucuresti si va fi
gazduit de Howard Johnson Grand Plaza
A noua editie a suitei de evenimente
Business Days adresata managerilor si antreprenorilor, soseste la
Bucuresti cu o structura de 100 de speakeri de top - antreprenori in serie,
manageri din companii de top, investitori, experti si specialisti in diverse domenii
-, cu teme de dezbatere de mare actualitate analizate in 25 de
workshopuri, 4 conferinte si trei
mese rotunde.
Scopul evenimentelor
Business Days este a dinamiza mediul de afaceri, oferind
astfel celor interesati de oportunitatile de dezvoltare profesionala si
personala idei inspirationale si exemple motivationale, analize pertinente,
estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a
invata de la cei mai buni specialisti si nu in ultimul rand posibilitatea de a
identifica noi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.
In cadrul Bucuresti Business
Days pe parcursul celor doua zile vor avea loc 4 sesiuni de business
networking, care sunt organizate fie intr-un cadru placut-informal, fie
intr-un cadru formal, oferind numeroase posibilitati de interactiune intre cei
prezenti. Sesiunile informale au loc in jurul unor degustari de vinuri
sau degustari de produse traditionale, specifice regiunii, oferite de catre
partenerii nostri, iar sesiunile formale au loc intr-un cadru formal,
coordonat de organizatori sub forma a doua categorii:
·
sesiunea Business Networking de tip microintalniri
- necesita din partea participantilor preinscrierea pe o lista de
intentie, din care vor fi selectate 50 de persoane pentru networking,
rolul activ in procesul de selectie revenindu-le partenerilor care sunt
implicati activ pe parcursul derularii intregului proces.
·
sesiunea de Business Networking de tip
OPEN - poate participa orice persoana care si-a achizitionat un
tichet de acces, in limita locurilor disponibile. De asemenea, exista termen de
inscriere pentru garantarea locurilor si un numar de 100 de participanti maxim.
Costurile pachetelor de
acces precum si formularul de inscriere le gasiti pe pagina
oficiala bucuresti2012.businessdays.ro/inscriere. Tichetele
de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS pana
la tichete ALL INCLUSIV. De asemenea, studentii
beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa
pentru ei exista un numar limitat de locuri.
Cativa dintre speakerii
invitati ai acestei editii: Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,
Amalia Sterescu, Silviu Hotaran, Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen
Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Balaci, Dragos Roua,
Dragos Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd
Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu,
Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu,
Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Calin Biris si multi altii.
Lista completa si mai multe
detalii despre speakeri, program, precum modalitățile de acces și
ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu